Hema Lipliner 18 Review

Laatst ruimde ik mijn kamer op en kwam ik een LipLiner van de Hema tegen, vandaag heb ik een review voor je klaarstaan , ben je benieuwd ? Lees dan snel verder !Lipliner  , zelf draag ik het nooit. Totdat ik dus deze LipLiner had herontdekt ! De verpakking van het product is erg handig omdat je meteen ziet welke kleur je hebt !

img_1939

Zoals je ziet is het een beetje een berry kleur , de LipLiner is zeer gepigmenteerd en voelt romig aan , wat erg jammer is is dat de producten van Hema geen naam hebben !

image

Zoals je kunt zien komt er veel pigment vanaf ! Erg goed dus. Natuurlijk heb ik een voor & na foto voor jullie kunnen maken !

 

 

De Hema LipLiner is te koop bij Hema (duuh!) voor €2

 

Geef een reactie

