Currently Favourites (Beauty)

Beauty Favorieten , lang niet geschreven! Ben je benieuwd wat mijn beauty favorieten momenteel zijn? Lees dan snel verder

Momenteel heb ik maar 3 favorieten ! 2 lipproducten en 1 bodysplash/mist. Ik zal over elk product iets vertellen !

IMG_1795-Hema LipLiner 18

Deze LipLiner had ik al , maar heb ik herontdekt ! Het is echt een hele mooie kleur ! Donker genoeg voor de herfst/winter. Het pigment is ook erg goed !

 Homemade Lippenbalsem

Deze lippenbalsem is erg handig en ik heb hem zelfgemaakt ! Lippenbalsem is erg handig tijdens de koude dagen , omdat de lippenbalsem je lippen hydrateert !

Victoria Secret BodyMist Love Spell

Deze Bodymist ruikt zo lekker ! Niet normaal , VS heeft veel meerdere kleuren maar deze is momenteel favoriet !

 

IMG_1790

2 Reacties op “Currently Favourites (Beauty)

Geef een reactie

