Look a Like DeodorantStick !

Heey iedereen ! Ik heb iets gevonden , waarvan ik dacht dat ik het nooit zou kunnen vinden ! Ben je benieuwd wat het is…. (Dat zie je al aan de afbeelding) lees dan snel verder ! 

Wie kent de welbekende Lady SpeedStick nou niet ? Heel bloggersland weet inmiddels al dat dit een hele goede deo is ! Helaas kun je deze deo niet in Nederland kopen , maar je kunt deze deo wel kopen in webshops. Wel is het op de meeste webshops duurder, dan in het echt. De deo’s van Lady SpeedStick zijn o.a te koop in Amerika.

image

Genoeg over de LadySpeedStick , afgelopen week kwam ik deze deo tegen in de Action, de Sanex Dermo Sensitive, in 2 varianten. Wat heel opvallend is is dat het de structuur heeft van een lady SpeedStick. Het is dus een stickvorm deo.

De variant die ik heb ruikt fris naar een soort van shampoo, kortom ontzettend fris.De deo belooft 24 uur te zitten, k ben het daar mee eens. Maar hij blijft niet exact 24 uur zitten,maat is wel jammer.

 

image

Wat mij opvalt bij de ingrediënten van deze deo , op de voorkant staat 0% alcohol & parfum. Maar op de achterkant ingredientlijst staat er wel alcohol.

 

Sanex Dermo Sensitive is te koop bij o.a  Action , voor €2.99 

Een Reactie op “Look a Like DeodorantStick !

  1. Leuk artikel! Ik heb vroeger zelf crèmes gemaakt, en daarom weet ik dat de stearyl alcohol die in de deodorant zit niet een van de “schadelijke” alcoholsoorten is. Als er ‘Alcohol Denat’ bij de ingrediënten staat, zit er wel de alcohol in die irriterend is voor de huid. Stearyl alcohol is een zogenaamde vette alcohol, die juist hydraterend is voor je huid en je haar. Je hoeft de deo dus niet te mijden door deze alcoholsoort!
    xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

