Nature is pretty

Hooi iedereen ! Vandaag ben ik een stukje buiten gaan wandelen en heb ik foto’s gemaakt van het prachtige natuur in de herfst 

image

In de herfst vind ik de natuur op z’n mooist , gele bladeren , regen , bladeren die van de boom vallen ❤️ Ik vond dit blaadje precies naast me en vond het een erg leuk en schattig blaadje ! Dus kon het niet laten om er foto’s van te maken

image

De foto hierboven heeft me op een of andere manier geïnspireerd , dit is ook weer een heel ander plaatje ❤️

Wandelen in de natuur , doe ik graag ! Jullie kunnen daarom nog vaak zulke artikelen met fotos verwachten ! 

Dikke knuffel , Btissam 

Geef een reactie

