New Favourite : VSCO CAM ❤️

VSCO cam ? Jaa , je leest het goed ! Mijn nieuwe favoriet , ben je benieuwd wat je met deze app kan doen en mijn creatie waardoor ik helemaal in de roze wolken liep ? Lees dan snel verder ! 

VSCO cam , ik kende het al maar gebruikte het nooit ! Ik heb spijt dat ik het nooit gebruikte ! Deze app maakt je foto’s zo professioneel en mooi , ik vind het resultaat echt heel mooi !

image

De foto die je hierboven ziet heb ik bewerkt naar eigen smaak ! Je kunt met VSCO cam alle kanten op ! De app leerde ik kennen door Jiami❤️

*VSCO cam is voor Apple gratis te vinden in de App Store ❤️

Dikke knuffel , Btissam 

Geef een reactie

