How do you get inspiration ?

Heeyy iedereen! Vandaag start ik een nieuw onderwerp op mijn blog ! De vragen die ik vaak krijg over het bloggen beantwoord ik hier ! Vandaag komt het onderwerp : Inspiratie. Ben je benieuwd hoe ik inspiratie haal ? Lees dan snel verder !

Mijn blog bestaat uit heel veel onderwerpen, als je op de home pagina van mijn blog komt vind je een ‘tag’ wolk , hierin vind je trefwoorden die ik heb gebruikt voor mijn blog , hieruit haal ik inspiratie , maar niet zoveel als andere keren.

Iedereen haalt uit verschillende dingen in het leven inspiratie, dus ook iedereen heeft een eigen weg om inspiratie te vinden , vaak krijg ik een blog’out’ , dit is een soort van fase dat je eigenlijk geen inspiratie hebt om te bloggen. Zelf lees ik blogs en bekijk ik video’s van bloggers , dit helpt me vaak , maar ook lees ik veel boeken ,tijdschriften , hieruit haal ik ook erg veel inspiratie !

Maar het meeste : het dagelijks leven, momenten die ik koester, soms krijg ik ook spontaan ideetjes om over te bloggen . Deze ideeën schrijf ik vaak in een schriftje en komen altijd van pas !

Dit was mijn manier van inspiratie om te bloggen ! Ik hoop dat je nu wat meer kennis hebt over het bloggen !

Dikke knuffel , Btissam

Geef een reactie

