Autumn/Winter Backgrounds for your Phone 🍂❤️

Hooii allemaal ! Vandaag deel ik mijn 5 leukste achtergronden met het thema : herfst-winter ! Dus ben jij opzoek naar een leuke achtergrond ? Lees dan snel verder !

image

Hoe leuk is de achtergrond hierboven ? De bladeren zien er erg gaaf en leuk uit omdat het een waterverf effect geeft ! Ik heb momenteel deze als achtergrond !

image

Omygood 💁🏼 Dat was mijn reactie toen ik de afbeelding hierboven zag ! Dit is echt zo’n Goal foto ! Ik vind dit echt een hele hele mooie achtergrond door de scherpgestelde bladeren en de wazige achtergrond , oprechte liefde ✨image

Sweater Weather , wie kent deze gezegde niet ? De foto past precies bij de herfst en is dan ook uitermate geschikt als achtergrond !

image

Dit is ook zo’n leuke , girly achtergrond ! De foto geeft je een warm gevoel en heb ik al ingesteld tijdens dat ik dir artikel maak ! Ik vind dit effect ook schattig , de voorkant is scherp en de achtergrond weer wazig , Love IT ❤️

Ik hoop dat je een nieuwe achtergrond hebt kunnen vinden door middel van mijn artikel ! 

Dikke knuffel , Btissam !

2 Reacties op “Autumn/Winter Backgrounds for your Phone 🍂❤️

Geef een reactie

