FOOD – Review Chips van de Lidl

Hooi iedereen , wie houdt er nou niet van chips ? Volgens mij houd iedereen van deze lekkere snack , normaal hou ik niet van Naturel , maar vandaag test ik de hele schattige chips van Lidl ! Kijk je mee ?

In de Lidl kwam ik een hele schattige chips verpakking tegen , de smaak was wel naturel , en dit vind ik vaak niet lekker . Alsnog wou ik het een kans geven en liep met de chips de winkel uit !

imageDe naam van de chips is : Crusti Croc , Teddy’s Hit . De verpakking ziet er vrolijk en kinderlijk uit , kijk je mee naar de binnenkant ?

imageHoe cute is dit ?! Chips in de vorm van beertjes , schattig leuk en het maakt het eten naar deze chips superleuk !

IMG_2528Dit is een chipje van dichtbij , je kunt de vorm nu duidelijker zien , de vormpjes zijn klein, in de zal zit 125Gram.

Ik vond het superlekker en een beetje meer dan naturel , het geeft ook en bite in je mond en ziet er natuurlijk leuk uit !

Dit was mijn artikel !

Dikke knuffel , Btissam

2 Reacties op “FOOD – Review Chips van de Lidl

Geef een reactie

