TAG ❤️ 10 questions about blogging ❤️

Hooi iedereen ! Omdat ik de laatste tijd trots ben op mijn blog , besloot ik de 10 questions about blogging tag , te doen ! Dit is een vragenlijst met 10 vragen over mijn blog !

1. Wanneer ben je jouw blog gestart en waarom ?

Mijn blog startte ik op Januari 2015, ik had al een blog maar die vond ik niet erg leuk qua uitstraling etc. Ook grappig is dat ik mijn blog startte op een doodnormale en saaie dag in de kerstvakantie ! Mijn blog startte ik om als doel gewoon soms leuk een artikel te plaatsen , maar dat ‘soms’ is uitgegroeid tot wekelijks !

2. Weet je nog wat je eerste blogpost was ?

Mijn eerste blogpost was over , Ontspannen. Echt afschuwelijk , als ik er nu terug naar kijk ! Toen vond ik het artikel wel iets hebben.

3. Welke comment is je het meeste bijgebleven ?

Ik heb niet echt 1 specifieke comment, als er mensen reageren op mijn blogpost vind ik dit hartstikke leuk en comment de reactie !

image4. Wat was het eerste product dat je ooit voor je blog ontving ?

Dit was de Nivea Soft , ik ben nog steeds blij met de crème , de review kun je terug lezen op mijn blog !

5.Wat is het tofste dat je ooit dankzij je blog hebt mogen doen ?

Ik heb nog nooit iets gedaan maar daar kwam zondag een verandering in ! Ik zal op een blog , dat voor heel NL&BE toegankelijk is , een categorie voor mezelf hebben ! Hoe tof ! Er doen natuurlijk nog andere meiden mee ! Over dit nieuws zal nog een uitgebreid artikel komen !

6. Wat was je grootste blog blunder ?

Nog nooit gehad , maar echt iets wat niet kon ! Ik pikte op mijn oude blog de afbeeldingen van Google af ! Daar is inmiddels al heel lang verandering in gebracht , ik maak met trots mijn eigen foto’s tegenwoordig !

7. Word je vaak door lezeressen aangesproken op straat ?

Niet op straat maar wel vaak op school ! Leuk hè ?!

8. Wat vind je het leukst aan bloggen ?

Een stukje internet helemaal voor jou ! En natuurlijk de passie en inspiratie die je uit het bloggen en dagelijks leven haalt !

9. Waar hoop je dat je blog over 5 jaar staat ?

Ik hoef niet bekend te worden maar ik hoop over 5 jaar , lezers nog steeds kan verassen met artikelen en zelf wil ik nog leukere foto’s kunnen maken !

10. Wat is jou ultieme tip voor beginnende bloggers ?

Mijn tip ? Wees creatief en origineel ! En doe het omdat je het leuk vind ! Schrijf artikelen waarop jij later met trots naar terug kan kijken !

Dit was mijn artikel over vragen en antwoorden over het bloggen !

Dikke knuffel , Btissam !

Geef een reactie

