Loved Mascara

Hooi iedereen ! T is zondag en dat betekent dat er morgen weer morgen een nieuwe week begint ! Maar ik heb mijn geliefde mascara gevonden ! Ik had em al lang , maar deed er niets mee ! Kort en krachtig artikel vandaag !


De Maybelline The Rocket Volume Express, zo heet ie ! Maybelline brengt elk jaar (volgens mij) THE rocket Volume lijn aan.

IMG_2479Wat ik fijn vind is het borsteltje , klein en fijn ! De haartjes zijn dun en brengen erg fijn aan !
Ik gebruik deze mascara nog elke dag met veel plezier ! Binnenkort komt er een uitgebreide review online !

IMG_2480*Maybelline The Rocket Volume Express , o.a. verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €14,95

Dankjewel voor het lezen van dit artikel !

Dikke knuffel , Btissam !

2 Reacties op “Loved Mascara

Geef een reactie

