Favorieten – Oktober 2015

Hooi allemaal ! Vandaag een nieuw artikel , favorieten van de maand Oktober ! Nog een maand en dan is het Kerst ! Benieuwd naar mijn favorieten ? Lees dan snel verder…

Deze maand zit mijn favorieten mandje weer vol met verzorgingsproducten en een paar beauty items !

Mijn Nivea Soft pot is zeer geliefd deze maand ! De review kun je terugvinden op mijn blog ! De Nivea soft is een heerlijke crème ! Vooral in de herfst & winter-maanden !

image

Wie houd er niet van een superhydraterende lippenbalsem ? Ik in ieder geval wel ! Mijn DIY potje lippenbalsem is alweer bijna aan vervanging toe , zo vaak word ie gebruikt ! image

Nude lipsticks zijn zeer favoriet bij mij (zeker ook bij andere mensen) De collectie van Essence heeft mijn hart verovert en ik ben helemaal dol op de Longlasting Nude Lipsticks ! image

Dan alweer de laatste favoriet : Een mascara  , over deze mascara kan ik mega veel postitieve redenen vertellen ! Ook hier heb ik een review van geschreven !

image

Dit waren de favorieten van deze maand ! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen ,

Dikke knuffel, Btissam !

Geef een reactie

