Care- Body & Skin Favorites 

Hooi, leuk dat je belandt bent bij dit nieuwe artikel ! Vandaag laat ik je mijn favoriete producten zien in het thema -Body&Skin. Deze producten gebruik ik het liefst en meest in de herfst omdat ik vind dat ze fijn werken ! Benieuwd over welke producten ik het heb ? Lees dan snel verder ! 


Op een rijtje van links naar rechts : Schwarzkopf Repair&Care Shampoo – Nivea Energy Fresh Roller Deo – Lippenbalsem – Nivea Soft Crème .


Ik begin bij deze producten ! Ik❤️Kokos ! Hoe kan ik het dan niet laten om deze shampoo van te gebruiken ? Dit is een shampoo uit de Repair&Care lijn en er zit o.a Sheaboter&Kokos extracten in ! Dit vind ik zelf een fijne shampoo omdat ‘ie mijn haar goed verzorgt ! Deze shampoo is voor droog of beschadigd haar. 

De meeste mensen hebben erg droge lippen in de herfst-winter , ik heb ook vaak droge lippen en vind het dan fijn om er iets voor te gebruiken. Ik gebruik het liefst mijn zelfgemaakte lippenbalsem ! Wil jij dit ook maken ? T is supersimpel, klik dan Hier !


Als 2 laatste heb ik deze producten van Nivea , de een een deo, de ander een crème ! Ik vind deo gewoon fris maar toch een tikkeltje lekker ! Hij is 48H maar ik vind dat de geur maar 1 dag blijft hangen maar dan is het ook wel prima!

De Nivea Soft , ik gebruik em nog steeds met heel veel Liefde ! Ik vind em erg fijn en zeker omdat dit product je huid voedt , ooien favoriet voor de herfst-winter is ! De Review kun je Hier terugvinden!

Dit waren al mijn favorieten ! Ik hoop dat je dit artikel leuk vond om te lezen ! 

Dikke knuffel, Btissam ! 

Geef een reactie

