Matt Essence Nailpolish 

Helloo iedereen ! Vandaag deel ik een Matt nagellakje van Essence voor jullie ! Matt, je ziet het steeds vaker terugkomen in cosmetica ! Vooral in lipsticks heb je er alle soorten van ! 

Vandaag wil ik met jullie het lakje van Essence delen uit de ‘Effect Polish’lijn . In deze lijn van Essence vind je verschillende lakken met ook allemaal een soort van extraatje ! Ik heb een zwarte lak met ‘Latex Matt’ bewerking, dit betekent dat de nagellak een soort van ‘leer’effect bevat!

Dit is em ! Zoals ik al zei heeft Essence de collectie in verschillende delen gebracht , je kunt aan het stickertje zien over welk categorie het gaat. Verder ziet de verpakking er normaal uit en je ziet de kleur erdoorheen wat wel erg handig is !


Zoals je ziet is het kwastje erg breed, er komt wel nagellak vanaf druipen dus je moet oppassen als je je nagels gaat lakken !  Op de dop staat een stickertje met de kleur , en het nummertje !


Ik geef eerlijk toe dat ik niet de beste ben in nagels lakken ! Zoals je ziet druipt de lak over mijn vingers heen wat ik niet fijn vond ! Hier draag ik 2 laagjes , maar je moet wel oppassen dat je snel een laagje moet aanbrengen, omdat de lak droogt en heel lelijk staat als je dus geen extra laag aanbrengt !

Deze nagellak is wel fijn maar niet echt handig , wel is werking erg goed en ik vind de lagen zetten ook een hele klus ! 

*Essence Effect Nailpolish is o.a. Verkrijgbaar bij de Kruidvat, Trekpleister voor €1,99

Ik hoop dat je dit artikel weer leuk vond om te lezen ! 

Dikke knuffel, Btissam ! 

2 Reacties op “Matt Essence Nailpolish 

Geef een reactie

