Vaseline Intensive Care Essential Healing Review 

Misschien heb je het al aan de titel gezien , het is weer tijd voor een Review ! Dit product Review ik deze tijd van het jaar omdat het een voedende en hydraterende crème is ! Het is namelijk de Vaseline Intensive Care Essential Healing ! Hele mond vol ! 


Vaseline in het blauwe welbekende potje kennen we onder de hand allemaal ! Vaseline is een merk met allerlei voedende crèmes , van de blauwe pot tot de Spray&Go ! Wat Vaseline zegt over de werking:

Klinisch bewezen, houdt de huid voor 3 weken lang hersteld

Zelf gebruik ik ‘em niet elke dag maar de dagen dat ik hem gebruik voelen mijn handen fris en ruiken ze ook lekker ! Dat ie de huid 3weken lang hersteld , daar ben ik net niet mee eens , omdat de werking al na een week verdwijnt , dit betekent niet dat dit product niet goed is.


Op de achterkant kun je de ingrediënten zien en de waarden van dit product , wat belooft Vaseline ?

Wij geloven dat een zichtbaar gezonde huid begint met diep herstellende hydratatie
Essential healing

  • Hydrateert diep om de droge huid te helpen herstellen
  • Houdt de droge huid 3 weken lang hersteld
  • Verstevigt en laat de huid er gezonder uit zien
  • Trekt snel in en is niet vet

Ik vind de omschrijving erg duidelijk, Dit product is niet vet, en verstevigt de huid ! In de herfst & winter pak ik deze crème sneller omdat ik vind dat hij het erg goed doet ! Pluspunt : Dit kun je voor hele lichaam gebruiken !

Wat ik wel een minpunt vind is dat het product Alchohol bevat, Alcohol is best slecht voor de huid .Dit product is na openen , 12 maanden houdbaar , netjes !

Het product zit in een tube wat ik erg handig en hygiënisch vind, dit vind ik wat beter omdat je niet met je handen in de crème hoeft te gaan !

Dit is de crème aangebracht op mijn hand ! Dit lijkt erg veel maar het viel best mee ! Zoals je ziet is de substantie erg romig en niet te vet! Na het aanbrengen voelen je handen heel erg fris , glad, en zacht ! Dit product geeft het originele Vaseline geurtje af !

Ik vind dat dit product wel even in de spotlights mag staan ! Dit product pak ik er sneller bij omdat ik vind dat ie heel erg goed werkt !

       *Vaseline Intensive Care Essensial Healing is o.a. verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €4,59

Ik hoop dat je dit artikel leuk vond , tot de volgende keer ! 

Dikke Knuffel, Btissam

2 Reacties op “Vaseline Intensive Care Essential Healing Review 

Geef een reactie

