AUTUMN- Smashbook Update ! 

Hoi! Leuk dat je weer bent beland bij een van mijn artikelen! In dit artikel duiken we in mijn smashbook ☺️ Ooit heb ik hier al een artikel over geschreven maar ik wou het nu nog een keer doen met de dingen die ik nu weer heb gecreëerd ! Dit hoort tevens tot de AUTUMN categorie omdat ik bladzijden heb gevuld met een herfst gevoel 🍁


Mijn smashbook is redelijk dik maar niet erg dik , hier ben ik tevreden over omdat ik niet een te dik boek wil ! Door naar de inhoud !


Één  tijdje geleden heb ik deze 2 pagina’s gemaakt ! Uit verveling werkte ik uiteindelijk in mijn boek en dit is het geworden , best leuk toch ? In de herfst komt er meer uit mijn hoofd dan bijv. in de zomer  !


Dit is de 2e en laatste bladzijde die ik aan jullie laat zien ! Dit heb ik gister gemaakt en ik vond het erg leuk ! De uil en zwaan heb ik zelf getekend en vond ik wel bij het thema passen ! Ik heb hier een keep calm gemaakt ☺️

Dit was mijn smashbook update artikel , ik hoop dat je ervan genoot ! De komende tijd zullen er meer van dit soort smashbook updates komen ! 

Dikke knuffel, Btissam 

Geef een reactie

