Personal : Vakantie,bloggen,50 blogposts & Scoliose ❤️

Heey iedereen ! Hier ben ik weer met een ander artikel dan normaal , namelijk een iets persoonlijker artikel ! In dit artikel praat ik jullie hij over mijn huidige situaties die ik graag deel op mijn blog ☺️ Ik weet dat persoonlijke artikels altijd erg goed lopen en daarom doe ik er nu eentje ! 

Lets begin met het beste onderwerp, VAKANTIE ! Ik heb vanaf Woensdag 14 Oktober herfstvakantie ! Dit is niet een maar twee weken vakantie omdat mijn school in de herfstvakantie gaat verhuizen en dat kost allemaal een beetje tijd 🙌🏼

Doordat ik twee weken vakantie heb, zal ik ook meer gaan bloggen en artikelen maken en schrijven ! Zoals jullie merken is er al vanaf Zondag , dagelijks een artikel online gekomen en dit wil ik zo houden ! Omdat ik nu juist in de herfst bomvol inspiratie zit geeft het mij meer motivatie en ideeën om door te bloggen ! 

Zondag was ook een hele speciale dag voor mij , omdat ik namelijk al 50 blogposts heb staan op mijn geliefde blog , kreeg ik een berichtje binnen van WordPress dat ik al 50 artikelen heb geschreven ! Ik wil iedereen bedanken (ookal heb je niets voor mij betekend) voor alles wat ik voor mijn blog heb mogen doen ! 

  
Over naar een wat persoonlijker onderwerp : Scoliose , Scoliose is een ziekte dat te maken heeft met je rug. Dit is een best wel serieuze ziekte en is niet makkelijk te genezen.Scoliose is in 2 woorden eigenlijk : Kromme rug.  Zelf heb ik (zolang ik het weet) deze ziekte al 3 jaar. Ik wil niet zielig lopen doen dat ik dit heb maar er gaan meerdere updates volgen over mij op mijn blog omdat ik vind dat je naast vrolijke diys , recepten etc. soms ook iets van jezelf mag laten horen. Ik vind het makkelijk om over dit onderwerp te praten omdat ik me dan een soort van vrij voel, het voelt fijn. 

Door scoliose draag ik al 2 jaar een brace , dit is een soort van heel groot sponzig ding dat je onder je kleding aandoet, ik krijg meestal de vraag of dit pijn doet en irritant is, hiermee slaap ik en breng de dag door, ik vind het totaal niet irritant en ook doet het geen pijn. De eerste dagen dat je dit met je lijf meedraagt moet je wel wennen , maar de rest komt wel ! 

Dit was even een persoonlijk momentje voor mezelf waarin ik alles besprak wat er in mijn hoofd rondging ! Ik hoop dat je dit artikel weer leuk vond ! 

Dikke knuffel, Btissam ❤️

Geef een reactie

