Fall is in ✨🍁 Outfit Of The Day ❤️

Hooi iedereen ! Vandaag een nieuw en leuk artikel ! Zoals ik jullie al had verteld in mijn Personal artikel, zal ik meer gaan bloggen , tot nu toe is v.a elke dag een artikel online geplaatst! Hier ben ik erg blij om !

Door naar het artikel van vandaag. Vandaag laat ik jullie mijn outfit zien van gister.Gister was het fris en koud! Toch heb ik een leuke outfit samen kunnen stellen! en vandaag laat ik jullie de outfit zien en laat ik weten waar ik de kledingstukken vandaan heb !


Deze foto is gemaakt op school, zoals je kunt zien heb ik hier een truitje over een spijkerblouse aan ! Dit is de laatste jaren erg bekend en ik wou het ook eens proberen. Dit is ECHT perfect voor de herfst ! En t zit ook eens lekker !

Onder de trui en spijkerblouse draag ik een jegging, combinatie tussen een legging en jeans ! Ik draag liever dit soort broeken dan jeans. Als laatst draag ik een soort van ‘enkellaarsjes’ Deze heb ik eergisteren kunnen scoren, en ik ben er erg blij mee ! Hieronder een lijstje met de items, de prijs en waar ze verkrijgbaar zijn !

Truitje Panterprint- Primark-Collectie van vorig jaar? Prijs:?

Spijkerblouse – H&M-€10,-

Jegging broek- Primark-€15,-

‘Enkellaarsjes’- MSmode- €25,-

Dit was mijn outfit of the day , ik hoop dat je dit artikel leuk vond om te lezen !

Dikke knuffel, Btissam

2 Reacties op “Fall is in ✨🍁 Outfit Of The Day ❤️

Geef een reactie

