AUTUMN – 3 bezigheden die ik graag doe in de herfst 

In de herfst zitten we allemaal in zo’n fase waar we nergens zin in hebben, geen zin om naar buiten te gaan , geen zin om je kamer op te ruimen etc. Ik daarentegen , ben in de herfst creatiever dan bijv. in de zomer ! Vandaag deel ik 3 bezigheden die ik het liefst doe ! 

Zoals ik al zei ben ik in de herfst veel creatiever dan in de zomer, omdat je in de zomer heel veel afleiding hebt , heb je in de herfst juist verveling ! Ik ben dan iemand die aan alles gaat zitten puzzelen ! Zelf vind ik het lekker – lees HEERLIJK , om in mijn smashbook/plakboek aan de slag te gaan !  

 
In de herfst pak ik er ook sneller een boek bij, soms lees ik in de herfst periode wel 3 boeken uit ! Dit vind ik alleen maar leuk omdat je met lezen ook even rustiger word en je alleen focust op het verhaal ! 

  
En he laatste , dit kennen we allemaal wel ! De Pumpkin Spice Chea Latte (hele mond vol) van de Starbucks ! Dit is een soort van koffie/thee wat een Limited Edition is van Starbucks tijdens de herfst ! Als ik dit drankje proef , proeft het warm en cozy ! 

  

Dit waren mijn favoriete bezigheden die ik in de herfst doe ! Ik hoop dat je het artikel leuk vond , 

Dikke knuffel, Btissam

Geef een reactie

