10 dingen die mij een stuk gelukkiger maken ! 

Soms vergeten we de kleine dingetjes in het leven, dit vergeten we dan omdat we denken dat we het niet nodig hebben ! Vandaag deel ik een lijstje met 10 dingen die mij een stuk gelukkiger maken , en mijn gedachten erachter, hope you like it !

1- Als ik leuke of lieve reacties krijg van lezers op mijn blog ❤ Dit vind ik heel erg leuk, omdat je gewoon gelukkig word van dit soort momenten en het geeft mij motivatie om door te bloggen ❤️

2- Thuiskomen van een lange dag op je werk of school, en meteen achter je laptop duiken om YouTube video’s te bekijken ❤️ Okee, dit kent iedereen wel, dus volgens mij hoef ik niets hierbij te vertellen ❤️

3- Als ik mijn statistieken ga bekijken, en ik zie dat er mensen op mijn blog zijn geweest ❤️ Dit vind ik leuk om te zien omdat ik me dan bedenk dat er altijd wel mensen zijn die een stukje aandacht aan je geven ❤️

4- Als ik van de dokter hoor dat ik flink vooruit ben gegaan met de groei van mijn lichaam en rug ❤️ Dit maakt mij van binnen gelukkig , en blij ❤️ Als je niet weet waar ik het over heb , klik Hier ❤️

5- De gedachte dat ik eigenlijk wel blij mag zijn met mijn leven ❤️ Omdat ik weet dat het erger kan ❤️

6- Overgaan op school ❤️ Ooit ben ik blijven zitten, dus ik koester het moment als ik hoor dat ik over ga ❤️

7- Vakantie hebben ❤️ In de vakantie kun je je eigen ritme oppakken en dat is erg fijn ❤️

8- Als ik erg producatief ben bezig geweest op een dag ❤️ Dit kan zijn op gebied van school of mijn blog ❤️

9- Ik vind het een eer als ik producten mag testen voor een bedrijf ❤️ Ik vind het erg uniek omdat dit bedrijf dan op jou is gericht ❤️

10- Als ik merk dat ik gelukkiger word van mijn keuzes in mijn leven ❤️ Genoeg keuzes heb je wel, maar van welke wordt jij gelukkig ?

Dit was het lijstje , ik hoop dat je dit erg leuk vond om te lezen ! Binnenkort komen er meer van zulke lijstjes online omdat ik dit erg leuk vind ! 

Hele dikke knuffel, Btissam ❤️

Geef een reactie

