De favorieten make-up producten van… Aya ! + Nieuwe blogger ! 

Heey iedereen ! Vandaag gaan we een kijkje in de favorieten make up duiken van een lezeres ! Vandaag is Aya aan de beurt, Aya ken ik al sinds groep 5 , Aya is een hele leuke en lieve meid ! Vandaag duiken we in haar favorieten ! 
 

Dit zegt Aya over haar producten ! 

“hoi allemaal! vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien, als eerst heb ik de action lipgloss het zijn er twee in een pak. Ze zijn heel fijn ze geven goed af, ook nog goedkoop dus dat is heel goed voor je lippen en portemonnee ! de kleuren zijn royal orange en russian red”

“daarna heb ik de maybellinne collossal mascara, de mascara is heel fijn en geeft ook nog eens je wimpers het maximale volume”

  

“Dan is de YSL lipstick aan de beurt , de lipstick is mooi donker van kleur en smeert lekker goed op , de lipstick geeft een matte kleur af dus een plusje . De naam is : Rouge pur couture the mats”

“Als laatse is de essence nagellak aan de beurt, het is de i love trends nagellak van de serie the pastels en de naam is 02 sun is smiling”

Dit waren de favorieten van Aya, Aya gaat binnenkort ook bloggen op BeautyHijab ! Ik wens haar een hele leuke periode op de blog en hoop dat jullie ook van haar artikelen zullen genieten ! 

Wil jij ook je favorieten producten in de spotlights zetten ? Stuur een mailtje met jou favorieten producten , en vertel er wat over ! Je kunt de productfotos sturen naar : Btissam_Kilouli@outlook.com 

Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden ! 

Groetjes , Saloua & Aya  ! 

 

Geef een reactie

