Mijn 5 favoriete  bloggers ! ❤️

Hooi iedereen ! Vandaag deel ik een lijstje met mijn 6 favoriete bloggers uit bloggerland met jullie ! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden !

Iedereen kent de welbekende bloggers , dan heb ik het over Mascha,Veracamilla , Cynthia ! Maar ik deel vandaag een beetje mijn favoriete buiten de bekenden , 

1. Rachel Kromdijk

  
Rachel is een hele leuke en vrolijke meid die ik al sinds 2 jaar volg ! Ik vind haar echt een hele leuke blogger en zij was ook de eerste die ik volgde als blogger ! Rachel blogt over beauty , ze volgt en schrijft persoonlijke updates op haar blog ! 3 redenen om haar te volgen ! 

2. Esmee

  

Esmee is 15 jaar en heeft ook een blog-YouTube kanaal, Esmee vind ik een van de leukste, jongste bloggers tot nu toe ! Esmee schrijft voornamelijk over fashion & beauty ! Ik vind ook dat ze als jonge blogger trots op zichzelf mag zijn! 

3. Elise & Priscilla

  
We komen nu aan bij een blog door maar liefst 2 zusjes ! Elise en Priscilla , deze meiden bloggen vooral over beauty , en doen leuke Challenges en tags op hun blog ! Ik vind dat deze meiden een plekje verdienen op mijn blog ! 

4. Fleur

  
Fleur ken ik niet zo lang, maar elke dag check ik even haar blog ! Fleur vind ik een gezellige meid en blogt over alles op haar blog ! Een hele leuke multi blog eigenlijk ! 
5. Leonie

  
Leonie is echt heel leuk !ik sta te popelen als er op vrijdag een video online komt ! Deze leuke meid heeft een blog en YT kanaal ! Ik vind Leonie een hele leuke blogger die ook hele goede foto’s maakt ! ❤️

Zo dit waren dan mijn 5 favorieten ! Ik hoop dat je dit artikel leuk vind , binnenkort komen er ook nog zulke artikels online ! 

Dikke knuffel , Btissam 

2 Reacties op “Mijn 5 favoriete  bloggers ! ❤️

Geef een reactie

