10 questions About blogging – Tag

Heej iedereen ! Vandaag heb ik best wel een chill en ontspannend artikel voor jullie klaarstaan ! Sorry dat ik de afgelopen dagen niks postte maar ik ben weer back ! Lees snel meer als je meer wilt weten over mijn persoonlijke blog weetjes & antwoorden!

Ik doe de , 10 questions About blogging tag ! Een tag is eigenlijk heel simpel, een vragenlijst over een bepaald onderwerp ! De tag die ik doe gaat vooral over bloggen , de tag bevat 10 vragen  ! Maar dit gaat over je eigen blog, bijv. wanneer je bent begonnen en wat je tips zijn voor andere bloggers ! Lets Begin !

  1. Wanneer ben je je blog gestart en waarom ? – Mijn blog begon ongeveer vorig jaar , Januari. Ik volgde toen al een aantal bloggers op het gebied van beauty en diy ! Ik vond het vroeger ook erg leuk om te rommelen met spulletjes en te knutselen ! Mijn blog ben ik gestart omdat ik me op een gegeven moment erg in make – up interesseerde , later ook in kleding etc.

2.  Wat was je eerste blogpost ? – Mijn eerste blogpost was op 8 Januari 2015 , deze ging over “ontspannen” geen idee waarom !

3.  Welke comment is je het meest bijgebleven ? –  Op social media krijg ik vaak positieve opmerkingen die ik erg waardeer en dit motiveert mij ook om verder te bloggen !

4.  Wat was je eerste product dat je voor je blog had ontvangen ? – Mijn aller aller eerste product was van Nivea , dit was via Instagram geregeld ! Dit vond ik erg tof omdat ik toen pas 2 maanden bezig  met bloggen !

5.  Wat is het tofste dat je ooit voor je blog hebt mogen doen ? – Het tofste was het Pauls Boutique Bloggers Event bezoeken ! Dit vond ik een hele leuke ervaring !

image

6.  Jouw grootste blog-blunder ? – Blog-blunder ? Nog nooit gehad gelukkig !

7. Wordt je vaak door lezeressen aangesproken op straat ? – Nee maar wel zelden door vriendinnen van vroeger of van nu ! T is en blijft leuk om vragen te krijgen en te beantwoorden !

8. Wat vind je het leukst aan bloggen ? – Het leukste aan bloggen… Dat je kan doen wat je wilt en wanneer je wilt ! Neem dit niet te letterlijk , ik bedoel dat het jou stukje internet is en jij mag bepalen wat je ermee doet , je mag zo creatief doen als je wilt ! Het leukste is ook de feedback van lezers , ik vind dit altijd erg leuk om te horen !

9. Waar hoop je dat je blog 5 jaar later voor staat ? – Ik hoef niet een grote blogger te worden maar ik hoop dat ik over 5 jaar , nog steeds mensen kan verassen met artikelen over van alles ! Ik zou het ook leuk vinden als het een soort van gewoonte zou worden !

10. Jouw ultieme tip voor beginnende  bloggers ? -Wees jezelf en verzin iets unieks ! Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan , maar als je posts van iemand anders afpakt , word het ook minder leuk ! Met wees jezelf bedoel ik , dat je niet door 1 haatcomment opeens je blog gaat veranderen ! Haatreacties komen en gaan , onthoud dat.

– Ik hoop dat jullie dit lijstje met vragen leuk vonden om te lezen !

Tot snel,

Btissam 🙆🏼

Geef een reactie

