Mijn Slip-on instappers 

Hello iedereen ! Vandaag deel ik mijn slip-ons met jullie ! Slip ons waren een enorme trend het afgelopen voorjaar 2015 , ik vind ze ook perfect voor de herfst !  

Zo, dit zijn mijn slip ons , dit zijn zoals je ziet gewoon instappers met een soort van slangenprint ! Deze instappers kun je makkelijk combineren met jurkjes of broeken ! Ik vind ze erg stevig , de mijne heb ik sinds Mei 2015 en ze zien er nog steeds nieuw uit. In die periode waren ze ook nog in de sale voor €15 bij de alyssa ! 

  
 
Zo zien ze er vanuit de zijkant uit ! Je ziet zelf dat de bovenkant erg stevig is en de witte zool is ook erg dik , aan de voorkant zitten er stippels op de witte zool , zodat de schoen aan de voorkant niet word beschadigt ! 

  
Ik vind deze slip ons superleuk en heel makkelijk draagbaar ! Je kunt er alle kanten mee op , en je hebt subtiele kleuren ! 

Slip-ons zijn verkrijgbaar in zwart-witte kleur bij Allysa Mode voor €22. 

Dikke knuffel , Btissam 🙆🏻

Geef een reactie

