Mijn favoriete Nude producten

hooi iedereen ! T begint weer met de Nude tinten trend , omdat de herfst natuurlijk weer voor de deur staat ! Vandaag laat ik jullie 2 Nude producten zien die mijn favoriet zijn ! 

Oogschaduwpaletten , in een Nude versie kun je mij hiervoor wakker maken , onlangs schreef ik een review over dit Palette van de Action & ja , je raad het al , mijn 1e nude favoriet 

  
Als 2e en laatste favoriet , een Essence lipstick uit de Nude collectie , ook hierover had ik een review geschreven op le blog ! De lipstick heeft een dagelijks-look kleur , die overal bij past !  

  Ik heb deze producten gekozen omdat ze budget zijn en ik iedereen deze producten kan aanraden , ook omdat ze hele draagbare kleuren zijn ! 2 vliegen in 1 klap 🙌🏼

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden , 

Dikke knuffel, Btissam 🙆🏻

2 Reacties op “Mijn favoriete Nude producten

Geef een reactie

