Monthly Favorites – August 2015 ❤️

Halloo daar 👋🏻 Ik ben er weer met een artikel en vandaag heb ik een Favorieten van de maand Augustus ! De zomer is alweer voorbij 😩😱 De tijd gaat supersnel , en ik heb weer zin in de winter ! 

  

Zoo dit zijn mijn favorieten van de afgelopen maand dan , natuurlijk zitten er een paar Back To school spullen bij maar niet al teveel en nog ook een paar verzorgingsproducten ! Lets Go 🙏🏼ik ga specifiek het product benoemen en wat ik ervan vond ! 

Ik begin met de PlayBoy Play It Lovely Deodorant van Playboy , dit vond/vind ik een lekker ruikende deo maar je ruikt em niet lang , na 2-3 uurtjes is de geur verdwenen , deze deo neem ik zelf niet mee in m’n tas en laat ik dus gewoon thuis liggen !

Dan hebben we de Nivea Soft Crème ! Dit is een heerlijke crème die je huid zo goed hydrateert 😱 Ik heb er onlangs ook een Review van gemaakt die je terug kunt lezen op mijn blog  ! Dit hoort zoiezo in mijn favorieten en dit product ga ik zeker vaak gebruiken in de herfst en winter 🍃❄️❤️

Vervolgens heb ik nog 2 Schoolspullen voor jullie die ik zoo schattig vindt ! Ze zijn qua uiterlijk gewoon om op te eten en zien er vreselijk CUTE uit 😍 Ik begin met de stempels die hele schattige kleuren en tekstjes bevatten , deze stempels zijn onwijs handig en leuk ! T lijkt altijd een feestje op je schooltafel wanneer je deze erbij pakt ! 

  

Als laatst heb ik ook weer hele schattige markers , deze markers zijn qua formaat superhandig en zien de kleuren er tegelijkertijd speels uit ! Op de foto zie je nog een bosje bloemen , deze staan er niet zomaar : ze zijn namelijk van het schooltuintje van mijn zusje en ook deze bloemen zijn mijn grote favoriet 🌸💐 

Ik hoop dat je dit artikel leuk vond ! 

Groetjes , Btissam 

Geef een reactie

