Nivea Soft Review

Helloo iedereen , een tijdje geleden won ik Nivea Soft op Instagram door Nivea zelf ! Ik had al eerder positieve dingen gehoord over de crème , hij zou bijv. anders zijn dan de Nivea in de (welbekende) blauwe pot ! Ik testte het product uit en schrijf er vandaag een Review over ! 

  
Het gaat dus om dit product , zelf vind ik de verpakking er erg goed uitzien en ook gewoon simpel, wat we van Nivea zelf gewend zijn ! 

Nivea zegt :  “Voor een zachte, soepele huid met Jojoba-Olie & Vitamine E” 

Ik vind zelf , de geur heel erg lekker , typisch zo’n Nivea geurtje ! De olie merk je erg goed op je huid , je huid glanst een beetje en voelt superglad aan door de olie ! De crème hydrateert ook supergoed !

  

Ook staat er op de verpakking dat het een functioneel product is , dit betekent dat je de crème eigenlijk over je hele lichaam kunt smeren ! Zelf vind ik dit product heel erg lekker voor op mijn handen en droge plekken !

  
 De textuur is echt zooo lekker 😍 Het is zoo lekker zacht en fluffy , dit is tegenover de welbekende Nivea met blauwe pot heel anders , het idee van deze crème is dat ie erg Soft  is en ook zo moet aanvoelen op je huid !! En dat is zeer te merken bij deze crème ❤️ ik heb de crème ook uitgeprobeerd op foto ,  

 
Dit is het eerste wat je hebt bij het aanbrengen , vanaf dit punt gaat het superlekker ruiken !  

 
Hierheen ik het een beetje uitgesmeerd maar niet volledig , zodat je de textuur kunt zien van de crème ! De crème ruikt nu verschrikkelijk lekker en glanst ! 

  
Dit is het eindresultaat ! Op camera zie je het niet maar dit voelt echt heel Zacht aan 😱 Ook ruiken je handen superfris en zijn ze niet meer zo droog , zo heb je (geen 2 ,maar 3 vliegen in 1 klap )

Mijn mening over dit product :

Zoals je al hebt gelezen ben ik erg te spreken over dit geweldige en fantastisch product ! Dikke applaus naar Nivea ! Ik gebruik nu de crème ook voor mijn gezicht en zelfs dan maakt ie geen puistjes etc. Aan op je gezicht (dit kun je wel met de Nivea Original krijgen) Dit product verdient na mijn mening zeker een 10 💖😱

Dit artikel  bevat producten die ik toegestuurd heb gekregen –

Liefs Btissam 🙆🏻

2 Reacties op “Nivea Soft Review

  1. Ik gebruik deze crème ook! Wel alleen in de avond omdat ik een super droge huid heb. Zelf zou ik iemand met een normale tot vettige huid zeker niet aanraden..

    Like

Geef een reactie

