DIY Back To School 📚- Schoolspullen Organiseren ! 

Heeeeeejj iedereen !! Even terug van weggeweest dan hè ?!  Ik heb een hele leuke vakantie gehad en denk jullie vast ook ! Maar het niet leuke is dat in dit seizoen de scholen weer starten 😢 Dat is dan weer niet zo leuk ?! 

Ik heb zelf een hele berg met DIY School & Craft spullen , die ik voorheen in een grote doos bewaarde . Dat was uiteindelijk niet erg handig omdat alles uit elkaar zat en kon kwijtraken . Nu ben ik het een beetje zat want die (hele grote ) doos moet ik er steeds weer bijhalen etc. En toen bedacht ik dat het superleuk zou zijn om deze spullen te scheiden in aparte doosjes en bakjes ! Ben je benieuwd wat ik heb gedaan , en herken jij jezelf hier ook in ? Lees dan lekker mee ! 

  

  Dit Bergje spullen zat dus in die doos en heb ik er weer bij gehaald , alles is gelukkig nog heel en er mist niets ! Deze spullen ga ik in nieuwe doosjes en bakjes zetten ! 
Het enige wat je nodig hebt zijn eigenlijk gewoon je spullen en bakjes en doosjes !  

 
Als eerst zocht ik schrijfwaren uit en deed ik deze in een kort bakje , dit bakje blijft gewoon op mijn bureau omdat hier pennen etc. Inzitten 

  
Toen ging ik verder met de knutsel-kusthavens en dit zijn o.a. lijm,schaar en plakband ! Deze zette ik ook op mijn bureau en deed ik in een verhoogd bakje ! 

  
Toen begon het Bergje spullen te minderen en daar was ik best blij mee ! Toen deed ik de stempels en deze vond ik best leuk ! Dit zette ik in een klein doosje dat open en dicht kan , dit doosje doe ik voortaan onder mijn bureau ! 

 
Als allerlaatste deed ik de glitterpennen , de stiften en de plakgum , dit zette ik in een Ladenkastje van 2 kastjes . Hier kan best veel in en daar pasten ook alles in wat ik erin wilde !   

 En toen was het eindelijk klaar ! Eindelijk! Opruimen is nooit leuk maar met vrolijke spullen is het toch anders ?! Dit is de After foto van alles  !

 
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geïnspireerd en dat jullie dit artikel leuk vonden ! 

Kusjes Btissam ❤️

Geef een reactie

