Lipstick Essence Review 

Heej iedereen !  Vandaag een review voor jullie van een van de Nude lipsticks van Essence ! Nude is erg in de mode nu, voor degene die niet weten wat Nude is , T is een collectie kleuren die eigenlijk een naturelle ondertoon hebben dus ze zijn bijv. Helemaal NIET neon ! 

Ik review er een van Essence uit de Nude lijn , de kleur van deze lipstick is 03 Come Naturally . Dit is een supermooie Nude lipstick die een beetje een oud bruine ondertoon heeft ! 

  
De verpakking van de Lipsticks van Essence vind ik totaal niet goedkoop ogen, als je niet wist wat voor merk Essence is zou je denken dat deze lipstick duur was ! De kleur van deze verpakkingis de kleur van de lipstick , wat zoo handig is ! Aan het einde van de verpakking zie je de kleur en het nummertje ! 

De lipstick zelf , OMG gewoon ! Dit is echt een hele mooie kleur !! Het uiterlijk van de Lipstick is zoo mooi ! De e van Essence is zo mooi erin verwerkt ! De lipstick ruikt zelf ook heel erg lekker ! 

  

Natuurlijk heb ik het product voor jullie geswatched op mijn arm en op mijn lippen ! 

  
Dit is em op mijn arm , dit is dan de kleur ! Echt een soort van herfst kleurtje maar ik vind dat je em ook gewoon kunt dragen in de zomer ! 😍

  
Op de afbeelding hierboven zie je mijn lippen zonder enig product ! Gewoon NIKS . Mijn lippen zouden een verkoelend effect geven met deze lipstick op omdat ik best wel roze lippen heb ! 

  
Dan is dit em met de lipstick ! Zoo mooi (ik heb het woord:Mooi zo vaak gezegd in deze post 🙊) Hij geeft mijn lippen zeer een verkoelend effect en vind em dan ook gepast staan bij mijn lippen ! Perfect Colour 😍

Mijn mening

 : Voor €2,39 is dit gewoon Amazing ! Jaa echt €2,39 en geen 19,- ! Budget maar Amazing, mooi , prachtig , perfect !! Ik vind de lipsticks ook heel erg mooi van zichzelf ❤️ 

*Essence Longlasting Nude Lipsticks zijn te koop bij de Kruidvat voor € 2,39 ! 

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden ! 

Kusjess Btissam 💋

2 Reacties op “Lipstick Essence Review 

  1. Wauw! Het staat je super mooi! Zelf heb ik em ook maar voor mij staat het te grauw/grijs. Nu het herfst is draag ik liever donkere kleuren! PS. Ben je Marrokaans? Ik draag zelf ook een hoofddoek x

    Like

Geef een reactie

