5 make-up producten die ik graag meeneem op vakantie !

  

Hooihooi iedereen ! Vandaag een nieuw artikel ! Eigenlijk is het vandaag Dinsdag – Ik werk deze week lekker vooruit zodat mijn blog gewoon gaande blijft ! Daarom even dit mini artikel waarin ik mijn make-up producten laat zien die ik graag meeneem op vakantie 😍

Zelf neem ik eigenlijk altijd alleen maar  de belangrijke producten mee , mascara , concealer etc. maar ik vond et wel leuk om de producten aan jullie voor te stellen ! 

 Mascara – Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara – deze mascara vind ik zooo fijn ! Ik heb hier onlangs ook een review van geschreven die je kunt lezen op mijn blog ! 

– Mascara – Maybelline New York The Rocket Volum’ Express – Jaa je leest het goed , nog een mascara ! Deze neem ik ook mee omdat ik erg fijn is ! 

– Lipstick – Essence Longlasting Lipstick Nude , kleur – 03 Come Naturally –  Deze lipstick is zooo mooi 🙊 Prachtige kleur met supermooie glans !! Die gaat zeker mee 💯

– Foundation Essence Soft & Natural Long Lasting Foundation – Ik gebruik eigenlijk nooit foundation maar meestal gebruik ik foundation voor rode plekjes (puistjes en oneffenheden) op mijn gezicht , deze vind ik er prima bij passen ! 

Concealer – Garnier Roll On Concealer – Dit is weer zo een product die ik moet meenemen op vakantie ! Deze concealer van Garnier dekt ook supergoed ! 

Zo , dan waren dit de producten die ik meeneem , Ik wens je een fijne vakantie , 

Dikke knuffel , Btissam 💋


Geef een reactie

