Whats New ? Juli 2015 

  

Hooii iedereen , zoals jullie wel weten ga ik a.s Donderdag op vakantie . Vandaag heb ik een artikel waarin ik laat zien wat ik deze week heb gescoord ! Een paar producten van Essence en een paar dingen van de Action !  Ik heb al eerder een shoplog – artikel online gezet maar in dit artikel zijn het weer andere producten ! 

Ik begin met de Action , daar heb ik de minste dingen gekocht namelijk 2 ! 

  
Als eerste dit oogschaduwpalette ! Ik heb een Nude variant uitgekozen , maar er lagen er ook nog veel met hefterige kleuren! Dit palette bevat 12 kleuren en kost €0,79 ! 

  
Als 2de en laatste product bij de Action kocht ik dit oorbellen setje . Dit is superhandig want je hebt grote en kleine en verschillende kleuren ! In totaal heb je 8 paar oorbellen voor maar €0,39 ! 🙊🙊

Dan waren dit mijn gekochte items bij de Action , nu gaan we verder met die van Essence ! 

  
Als eerst kocht ik bij de Kruidvat dit product , het is een soort van dekkende long-lasting make-up . Hiermee kun je je puistjes etc. mee wegwerken ! Ik kocht dit in de kleur – 04 Light Caramel en kostte €3,39 !

  
Als 2de product kocht ik dit lakje , deze is zwart en droogt op als een matt kleurtje ! Hij geeft een soort van glans -effect aan je nagels en kostte €1,99 ! 

  
Als laatst kocht ik nog een lipstick van Essence, deze komt uit de Longlasting Lipstick Nude lijn , en dit is een prachtig kleurtje met een beetje naturel tint erin , deze kostte €2,39 ! 

Een review komt zeker nog van de producten ! 

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden om te lezen ! 

Dikke Knuffel , Btissam 💋

  

   

Geef een reactie

