Review Kruidvat Naturel Lipbalm !

  

Hooihooi iedereen !! Vandaag een nieuw artikel voor jullie ! Het was even stil op mijn blog maar ik werk nu vooruit zodat jullie elke keer weer nieuwe artikels kunnen verwachten ! 

Vandaag een review van een budget lipbalm van de Kruidvat ! Wie mij kent weet dat ik weg ben van de lippenbalsems , lekker hydraterend , soms een geurtje of kleurtje ! Vandaag is dus de Kruidvat Naturel Lipbalm aan de beurt ! 

De kruidvat Lipbalm is verpakt in een blauw hulsje met in het groot – Naturel erop . Zelf vind ik het een beetje goedkoop ogen. Aan de onderkant is het draaisysteempje die je zoals altijd weer hebt bij een Lipbalm ! 

De substantie vind ik erg lekker op mijn lippen aanvoelen , de lippenbalsem voelt erg zacht tegen je lippen aan en er komt veel lipbalm van af !  

  
Ik heb zelf ook erg droge lippen in de winter maar in de zomer vind ik lippenbalsem ook erg lekker ! Ik heb de lippenbalsem even geswatched op mijn lippen voor jullie !  

 
Op de bovenste foto zie je mijn lippen zonder iets erop en eraan ! Vrij naturel lippen en omdat ik een beugel heb , zijn mijn lippen nog droger dan normaal !

  
Hierboven zie je de foto met lippenbalsem ! Je ziet er bijna niks van , wel een klein beetje glans maar geloof me : deze lippenbalsem is zo goed ! Als je een dikke laag aanbrengt werkt ie nog beter ! 

Zelf vond ik deze lippenbalsem erg lekker op mijn lippen en hij werkte ook supergoed ! Voor een budget lippenbalsem zijn de verwachtingen vaak niet goed maar bij deze lippenbalsem vind ik het het geld waard (duh,budget) ! 

Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden ! Kusjes Btissam ! 

Kruidvat Naturel Lipbalm is te koop by de Kruidvat ,in een pakje met 3 dezelfde lipbalsems voor maar €1,59 ! 


Geef een reactie

