Shoplog ! 

  

Hooi iedereen , vandaag een nieuw artikel en dit artikel gaat over een shoplog ! Ik ga binnenkort op vakantie en heb wat kleine dingetjes gekocht bij diverse winkels. 

 Kruidvat

Bij de Kruidvat heb ik een pak paracetamol gehaald voor als ik (misschien) hoofdpijn ofsoo heb ! Altijd  handig 👍 Paracetamol 500 mg ~ €1,00

  
-Etos

Bij de Etos kocht ik 2 dezelfde haarproducten die ik elk jaar weer koop voor vakantie, dit is namelijk de welbekende creme die echt heel fijn werkt en je hebt superveel varianten hiervan ! Per stuk : €1,39 (SuperCheap👌)


 

Wibra 

Bij de Wibra kocht ik 3 producten , als eerst 2 Colgate tandpasta’s . De Junior variant & The Original , Colgate Junior :€0,89 eurocent & Colgate The Original : €1,29 ! 

 
Ook kocht ik bij de Wibra , makeup sponsjes . Dit zijn luchtige sponsjes waarmee je bijv. poeder mee kunt aanbrengen , deze waren ook supercheap en kostten maar €1,00 voor 10 stuks 😧

   

In totaal was ik €5,60 kwijt ! Dit is geen geld voor alles wat ik heb gekocht ! 

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden ! 

Dikke knuffel, Btissam 🙋

Geef een reactie

