Santee Nailpolish Review

  

Heey iedereen , vandaag een nieuwe en vers artikel voor jullie ! Ik review vandaag de Santee nagellak , de blauwe versie kon je zien in mijn Mijn budget favorieten , Deze nagellak is de paarse versie van de collectie ! 

Zelf vind ik dit kleurtje heel erg leuk bij mezelf staan, (Dit kleurtje heet trouwens : Purple) het lijkt alsof ook mijn nagels lang zijn! Ik dacht dat ie me totaal niet zou staan , maar nu ik dit zie ,OMygoodd 😳

Kwaliteit vind ik erg goed ! 2 lagen en je hebt echt hele mooie nagels ! Het kwastje beweegt ook goed en snel , de lak ziet er erg donker in het kwastje uit en ook op je nagels maar dit geeft alleen maar leuke & goede kwaliteit aan !   

 
Nadat je nagels zijn gedroogd is het resultaat super super mooi en leuk ! Ik vind em echt bij mij passen . Vooral ook omdat ie donker is ! 

  
De foto hierboven laat mijn eigen resultaat zien , als dit geen prachtig nagellakje is, dan weet ik het ook niet meer ! ☺️

De nagellak is voor 2,- te koop bij de Euroland (NOMONEY😧) 

Ik hoop dat je dit artikel leuk vondt om te lezen,

Kusjes, Btissam 💋

Geef een reactie

