Instagram Tag 

Hooii iedereen , vandaag een nieuw artikel voor jullie ! Dit is mijn 1e TAG die ik doe op mijn blog , een tag is een vragenlijst met verschillende onderwerpen. Vandaag heb ik een Instagram Tag voor jullie , ik beantwoord dus allemaal vragen die gaan over mijn instagram ! 
  
Vraag 1: Wat is je gebruiksnaam op Instagram en waarom? – Mijn naam op insta is Lvebtissam, dit is gewoon Love (afkorting) Btissam ! 

Vraag 2: Hoeveel foto’s post je gemiddeld ? – Zoiezo 2 per week ! 

Vraag 3: Wat is je favoriete Instagram foto uit je eigen foto’s ? Die zie je hier :

 
Vraag 4: Welke foto heeft de meeste likes op jou profiel ? – die zie je hier :

 
Vraag 5: Welke apps gebruik je (naast Instagram) om je foto’s te bewerken ? – Ik gebruik Phonto & mijn eigen filters op de Iphone ! 

Vraag 6: Welke celebrities volg je op Instagram ? – Ik volg Doutzen Kroes, Lieke van Lexmond etc. 

Vraag 7: Welke filter gebruik je het meest ? – Zelf gebruik ik Valencia supervaak ! 

Vraag 8: Welke hashtags gebruik je het meest ? – Ik heb geen vaste hashtags die ik gebruik, meestal verschillend ! 

Vraag 9: Laat je laatste Instavideo zien – Die heb ik niet ,hihi 🚫

Vraag 10: Welke dierenaccounts volg je ? – Ik volg alleen goldenkittehs, account van de katten van Serena !

Vraag 11: Welke grote bedrijven volg je ? – Nivea,Benefits,Otto,Primark en nog veeeeel meer ! ❤️

Vraag 12: Heb je veel familieleden op Instagram ? – Er zijn niet veel familieleden van mij die Insta hebben maar de meeste met Insta volg ik wel ! 

Dit was dan alweer mijn artikel voor vandaag, Natuurlijk ben je welkom om mij op Instagram te volgen ! (Geen slotje) 

Dikke knuffel , 🙋 

Btissam 💋

Geef een reactie

