Mijn 5 blog essentials !

IMG_4060[1]

Heey iedereen ! Vandaag een heel erg leuk artikel op mijn blog, ik laat 5 dingen zien die ik gebruik tijdens en met het bloggen! De dingen die ik gebruik hebben dus allemaal iets met bloggen !

– apparatuur

Ik gebruik de Iphone 5S zelf voor foto s maken en bewerken, ik vind deze Iphone echt heel erg fijn ! De bovenste foto is ook met de Iphone gemaakt en bewerkt ! Als jij ook een hele mooie kwaliteit camera hebt kun je met de camera van je telefoon prima foto s maken !

De pc

Laptop , iedereen kent deze wel ! Zonder pc & Laptop kun je geen blog beginnen ! Ik heb de Packard Bell -mini versie ! Veel bloggers hebben ook een Apple product ! Mijn Laptop vind ik zelf erg handig omdat het een mini -is !

IMG_4063[1]

– Usb kabel Iphone 5S

Ik gebruik een Usb kabel om de foto s via de Iphone in de Laptop te zetten , omdat ik blog op de Laptop  !

– Notitieboek & schrift

Notitieboek om in te plannen , deze is ook zo een die je moet kennen als blogger! Heel handig om te hebben , Notitieboek om ook te plannen op school ! Het schrift is voor alleen de blog en de ideen !

Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden , 

– Btissam !

Geef een reactie

