5 (bijna) budget toppers ! 

  Hooii iedereen , na hele leuke diys te hebben gemaakt ga ik weer aan de gang met beauty ! Vandaag deel ik mijn persoonlijke budget toppers ! Dit zijn dus producten die het erg goed doen voor superweinig geld ! 

Zoals je op de bovenste foto ziet zijn het 4 producten , zelf houd ik wel van budget want je kunt een mascara kopen van 50,- die het erg goed doet maar misschien vind je er ook een met hele goede kwaliteit voor 5,-

1. Dit is echt mijn held op dagen dat ik slecht heb geslapen , hij geeft een hele mooie kleur af , en doet het supergoed ! De Garnier Roll On Eyess Concealer ! Op de Nederlandse sites kon ik het product niet vinden maar wel op De Amerikaanse site van Garnier . De concealer kostte daar €13,-

  
2. Dan gaan we door met een heel erg mooi lipproduct , namelijk de Moisturizing Lipgloss van de Action , deze kon je ook zien in mijn lipgloss stash ! Deze kleur is zo mooi Nude ! Deze kun je maar kopen voor maar 0,80 cent bij de Action !  

 

3. Next is de lippenbalsem die je in mijn vorige artikel een diy van kon lezen ! Kost niks en doet echt heel erg veel goeds voor je lippen ! Deze kost niets ! 

 
Als laatste een lakje van Shantee Plus die je ook eerder op mijn blog kon zien ! De kleur van dit lakje is zooo mooi ! Blauw met hele kleine glittertjes erdoor !! Deze kostte maar 2,- 

  

Ik hoop dat jullie dit artikel weer erg leuk vonden ! 

Groetjes Btissam ❤️ 

Geef een reactie

