Unboxing GebitKit =

Hooii allemaal , Vandaag heb ik een unboxing voor jullie ! Dit betekent dat ik een pakketje aan jullie  laat zien incl. De inhoud ! 

  Ik heb deze week  een slotjesbeugel gekregen en daarbij gaf de orthodontist mij ook een pakketje waarin de spullen zitten om mijn gebit en beugel te verzorgen ! Deze ga ik vandaag aan jullie laten zien ! 

Voor de mensen die een beugel krijgen : Wees niet bang , het doet echt geen pijn maar je voelt wel dat er iets aan je tanden is . Het doet echt geen pijn ! 

– We beginnen met de basisdingen , deze krijg je zoiezo in je pakket ! Dit is o.a een tandenborstel , tandpasta ! Hierbij krijg je ook mondwater en een klein spiegeltje ! 

  
Bijna al deze producten zijn van het merk GUM , zelf vind ik dit een heel erg goed merk als het gaat om je gebit ! 

– Hierbij krijg je ook nog een soort van pastilles , ze lijken een beetje op medicijnen maar dit zijn plakverklikkers , hiermee kun je tandplak zien en het meteen verwijderen ! Je krijgt ook wax , hele kleine stukjes (soort van pleisters)  deze berschermen je tegen snijdingen in je wangen , door het draad wat langs je wang komt ! Als je last hebt kun je hiervan een stukje plakken op de wang !

 
En als laatst krijg je hele dunne stokjes waarmee je tussen de holtes van de beugel komt om deze netjes in orde te houden ! Met dat andere borsteltje kun je hier niet bij ! Met dat andere borsteltje kun je wel etensresten verwijderen ! Dit is dus heel erg handig om te hebben ! 

  
Ik hoop dat jullie deze unboxing leuk vonden !  
Groetjes Btissam 👋

Geef een reactie

