Dankbaar voor alles + meer leuke nieuwtjes !

Hello mensjes , degene die mij op instagram volgen , weten dat ik een foto heb geplaatst over dankbaarheid . Vandaag een persoonlijk artikel .

Ik ben jullie dankbaar voor alles wat jullie doen voor mij , elke dag word ik weer gelukkig als ik naar het aantal bezoekers kijk op mijn blog , door jullie raakt mijn inspiratie nooit op ! Jullie brengen me altijd weer op leuke ideen , Hier ben ik jullie erg dankbaar voor. Ik kan dit geluk niet in woorden beschrijven ! Dat mensen gewoon aandacht geven aan je blog , vroeger werd ik gepest , maar door deze blog te hebben opgezet ben ik erg open geworden en kan ik heel erg gelukkug zijn als er maar 5 mensen op mijn blog zijn geweest . Ik wil jullie hier erg voor bedanken ! Bloggen begon omdat ik het gewoon erg leuk vond om te schrijven maar inmiddels doe ik het omdat mijn passie voor schrijven is gegroeid (ook gewoon door jullie) Hou van jullie guys ,

image

Ik heb nog 2 leuke nieuwtjes die ik wil onthullen,

1. Als de teller van mijn Insta blog account (die jullie aan de rand van mijn blog zien ) op 50 followers staat komt er een winactie online !

2. Nieuw onderwerp op mijn blog , Beautyhijab’s Diary ! Hierin komen foto’s voorbij van de afgelopen week , eigenlijk wat ik de hele week heb gedaan !

Nogmaals , ik ben jullie dankbaar voor alles wat jullie voor me hebben gedaan ,

Hele dikke knuffel & kusjes ,  Btissam

Geef een reactie

