Vernieuwde site ! 

Heey iedereen , zoals je aan de site en aan de titel hebt kunnen zien is er veel verandert aan mijn blog , ander thema en ik heb zelfs een logo ! 

  Ik vond het zelf tijd voor een leuke en nieuwe site , ik vind dat het er nu erg leuk uitziet , ik zal zeker nog een beetje een paar dingen veranderen ! Zo heb ik sinds binnenkort een Instagram pagina ! Op de blog staat er een hoekje waar je de pagina kunt zien en de foto’s kunt bekijken ,  By de 50 volgers op deze pagina komt er een winactie ! 

Ik hoop dat jullie de nieuwe Lay- out vet en aantrekkelijk vinden ! 

Tot Donderdag , 

Kusjes , Btissam

Geef een reactie

