Mijn Lipgloss Stash (Voorjaar 2015)

Heei iedereen ! Welkom bij een nieuw artikel , dit artikel is een beetje uitgebreider dan normaal. Namelijk een lipgloss stash ! Ik laat vandaag al mijn glossjes aan jullie zien !

image

Op de afbeelding hierboven zie je al mijn glossjes ! De lange rode & roze hebben jullie al een keer eerder gezien in een review , zou je deze willen zien ! klik -> hier . De meeste zijn moisturizing lipsticks . Lipstick gesmolten en gebracht in de vorm van lipgloss !

image

Dit zijn ook zulke producten , in de vorm van een lipgloss . Deze kon je in het artikel zien. Nadeel van deze producten , ze gaan moeilijk af van je lippen . Je kunt hieraan erg droge lippen krijgen ! De kleur knalt wel van je lippen af!
Cijfer voor deze 2 producten : 7,5

image
image

image
image

Dan heb ik een look a like van MAC Faux ! Kylie Jenner = Mac Faux. Ik heb precies van dit kleurtje een lipgloss ! De naam van deze lipgloss is : Framboise ! terwijl de kleur helemaal niks te maken heeft met frambozen…..

image

Hier zie je de kleur supergoed !

p
image
Dan hebben we de volgende lipgloss en dat is een vrolijke roze kleur , Deze kleur heet Pink Berry . En de naam + kleur = Perfect Combination !
image

Dan hebben we als laatst een Merk product , namelijk een Dior lipgloss met hele mooi glittertjes in verwerkt ,

image

Ik vind de kleur echt supermooi , de verpakking ziet er ook echt luxe uit !

Als laatst de swatches ! Van alle glossjes heb ik swatches gemaakt , zodat jullie ook van de kleuren kunnen genieten

image

Ik hoop dat jullie deze stash leuk vonden , Until Next Time ,

x Btissam

2 Reacties op “Mijn Lipgloss Stash (Voorjaar 2015)

  1. Ik ben dol op lipproducten! Vooral op lipsticks, minder dan een telde ik 2 lipsticks , heel veel balmpjes etc. En nu tel ik meer dan 16 lipsticks .. oops..

    Like

Geef een reactie

