Mijn 5 favoriete apps ! 

Hooii iedereen ! Vandaag heb ik een nieuw artikel , namelijk mijn 5 favoriete apps.  Dit leek me wel leuk om met jullie te delen, misschien staat jou app ook in deze lijst of ontdek je nieuwe apps !  Letss go ! 

1. WordPress 

  Hiermee maak je een eigen website , hiermee maak ik ook blogposts voor jullie ! WordPress is gewoon #NO1 voor mij ❤️

2. Instagram 

  Instagram kennen jullie allemaal wel denk ik ! Met Instagram kun je foto’s maken en deze ook bewerken ook kun je je vrienden volgen en hun foto’s liken , dit kunnen je vrienden ook bij jou ! Aanrader dus ❤️

3. Snapchat 

  Snapchat is ook een app waarmee je superleuke foto’s kan maken , je kunt hier ook weer vrienden volgen , voor deze foto’s kun je tijd instellen , bijv. 2 seconden voor een foto !  Hele leuke app voor foto-junks 😋

4. Phonto

  
 Phonto is een app waarmee je kan schrijven op foto’s (natuurlijk kun je deze ook weer bewerken met een filter) Vaak gebruik ik deze app ook om tekst aan mijn fotos toe te voegen !

5. Pinterest

  Tenslotte , Pinterest is een soort inspiratie bron net zoals Tumblr. Hier kun je iets intypen, bijv. Diy , daarna kun je allemaal fotos zien van diys ! Inspiratieloos? Pinterest ❤️

Dit waren mijn 5 favoriete apps ! Ik hoop dat je hier ook iets van hebt geleerd ! 

Groetjes Btissam ❤️

Geef een reactie

