5 dingen die je kunt doen met Vaseline ❤️

Heeii iedereen , ik ben terug met een nieuw en interessant artikeltje over Vaseline !  Vaseline vind ik zelf een erg fijn product ! En is ook niet duur ! Vandaag laat ik jullie 5 dingen zien die je kunt doen met Vaseline !

  

1. Je kunt met Vaseline je eigen lippenbalsem maken ! Met eigen klwur ! Dit doe je door een pigment (kleurtje van een poeder, blush , oogschaduw ) te mengen met Vaseline ! Zelf heb ik ook een Lippenbalsem gemaakt ! 

 

2. Is je Bodylotion bijna op ? Mix de lotion dan met een beetje Vaseline ! Je huid krijgt meteen 2 lekkere lagen over zich heen ! 

3. Wil je dat je parfum lang blijft zitten ? Breng Vaseline aan op de plek waar je parfum spuit (bijv. Je nek) vervolgens kun je de parfum op het huid spuiten , en je parfum blijft langer  zitten ! 

4. Wil je het lekker simpel houden zonder gedoe ?? Breng Vaseline dan simpel aan op droge plekken , voorbeelden zijn : Je knie of je elleboog .

De laatste : Superslimme truc ! Je kunt Vaseline ook gebruiken als Oogmake-up remover of gewoon make-up remover ! Breng dit aan en ga eroverheen met een nat washandje !!

Dit was mijn Artikel over Vaseline ! Ik hoop dat je het leuk vondt ! ❤️

Groetjess , Btissamm ! 

Geef een reactie

