Eerste Indruk : Boek : Happy Life – Mascha Feoktistova.

Heeii iedereen , vandaag een Eerste indruk artikel over het welbekende boek van Mascha Feoktistova ! Misschien ken je haar of misschien denk je nu : Waarover heeft zij het ?! 

Mascha Feoktistova is een beautyblogger , haar website heet http://www.Beautygloss.nl . Mascha heeft in 2014 een boek gepubliceerd over een Happy Life hebben etc. Vandaag ga ik jullie een eerste indruk geven (hoe het eruitziet etc.) Later komt er nog zeker een review hiervan ! 

  

De uitstraling van het boek vind ik persoonlijk echt heel mooi ! Zeker omdat het gewoon lekker simpel is gehouden . Met leuke letters staat er op de voorkant : Happy Life , Mascha . Zelf vind ik de foto ook heel erg mooi ! 

 

De inhoud van het boek..  Als je goed naar de inhoud kijkt zie je al belangrijke punten in je leven , Vriendschap , Respect etc. De allermooiste vindt ik zelf Familie , want dat is het dierbaarste in je leven ! Verder zie je ook hele interessante onderwerpen zoals , Geld , Sparen enz.

 

In het boek zelf vind je (echt) de mooiste afbeeldingen !! De afbeelding hierboven is mijn favoriet ! Het uiterlijk van deze foto geeft een rustig gevoel bij mij op ! 

 

Dan hebben we als laatst de achterkant van het boek , de kaft. Hier kun je al een stukje lezen ! De achterkant ziet er ook heel verzorgd uit !

Dit was mijn eerste indruk , over het boek ! Zoals ik al zei , er komt nog een review ! Groetjess Btissam ❤️

Happy Life – Mascha Feoktistova , is o.a te koop bij Bol.com voor 14,95

Geef een reactie

