Plog –> 5 April 2015

 

 Hee iedereen ! Vandaag heb ik een plog voor jullie ! Dit is een soort van een kijkje in mijn leven met fotos ! Vandaag heb ik de Plog van 5 April 2015 ! Ik begon mijn Plog om 16.00 , dus sorry ! 

 

Mijn vader, moeder en zusje gingen weg dus bleven ik en mijn broertje thuiss achter , we keken PizzaMaffia op NPO Gemist !

Al snel had ik erg veel honger door de film (duuh… PizzaMaffia ) dus besloot ik om Noodles te maken ! En dat vond ik erg lekker 

 

Na de film verveelde we ons dus besloot ik om lekker te gaan knutselenn ! Ik pakte mijn Smashbook erbij en mijn broertje zijn kleurboek ! Het was erg gezellig 👌

 

 

Daarna doken we weer naar de televisiie met een doos Mercii 🍫 

  

Uiteindelijkk was de hele doos op ! Hahahha !! Typisch iets voor als je ouders weg zijn ! 

 

Ik had behoorlijkee buikpijn na al dat eten gebeuren en ik dook achter de computer om naar Sabrinaa te kijken!  

Hiernaa ging ik in de keuken duiken om heerlijke Browniess te maken ! Deze waren ook superlekker 👌💪❤️

Liefs Btissam 👋

Geef een reactie

