Favorieten van Maart 2015 ! (Beauty)

Helloo iedereen  , vandaag een nieuw artikeltje over de Favorieten van Maart op het gebied van beauty ! De eerste Favorieten van mijn blog !Donderdag komt een 2e deel maar dat gaat over lifestyle !  De afbeelding hieronder laat zien welke producten mijn favoriet waren , Ik vertel verder ook waarom en laat een product zien ! 

 

Hierboven zie je de producten , over sommige zal een review komen !  Zoals je ziet , zijn het verschillende gebieden beauty ! Poeder , kwasten etc. Ik begin met de 1e poeder die je op de foto ziet !

 

 

Deze poeder is van Catrice , de naam van dit product is Skin Finish Compact Powder ! Ik heb hem in de kleur 031 Warm Beige.  Hele fijne poeder en werkt ook heel goed ! Hier zal een review van komen !

 

Daarna heb ik dit Homemade Lippenbalsem in een schattig Bonne Maman potje ! Deze heb ik helemaal zelf gemaakt !  Hier zal ook een review en een DIY video van komen ! 👌

 

Deze Mascara hebben jullie natuurlijk al gezien en deze is SUPER ! Misschien hebben jullie het effect gezien van de Mascara ! Mooier kan het effect niet ! De review kun je terug lezen op mijn blog ! 

 

Deze kwast is superzacht en is fijn in gebruik ! Hiermee breng ik de poeder die je al hebt gezien van Catrice ! Hij heeft ook een leuk printje ! Thumbs Up 👍

 

Als laatst een Concealer ! Dit is een roller en die brengt heel fijn aan ! Deze is van Garnier , hij belooft ook dat hij donkere plekjes onder je oog verbergt , en dat is ook waar !! 

Dit waren alweer mijn Favorieten ! Tot Donderdag !

Liefss Btissam 👋

Geef een reactie

