Review Max&More 2in1 Glossy Lipstick

Hooihooii iedereen ! Leuk dat je dit nieuwe artikel leest ! Vandaag , review ik als extra artikel een lipgloss (stick) ! Dit doe ik omdat ik er zin un had en dit product in mijn review-laatje lag , dus waarom niet ??

Ik review vandaag dus de Max&More 2in1 Glossy Lipstick. Dit is een soort van gesmolten lipstick dus eigenlijk een lipgloss , maar omdat hij  superveel kleur bevat , lijkt hij op een lipstick ! Jullie zullen superbeniewd zijn !

 

Ik heb het namelijk over deze 2 toppers !  Deze sticks komen van de Action . Iedereen denkt altijd dat budget (goedkoop) slechte kwaliteit bevat maar na deze review gaat jou gedachten veranderen ! 

De verpakking van de Glossy Lipstick vind ik supermooi , lekker simpel en niet al te veel poespas ! Helaas hebben de kleuren zelf geen naam ,dus in deze review noem ik gewoon de kleur van de lipstick zelf ! We beginnen met de Rode ! 

  

Bij de afbeelding hierboven kun je heel erg goed zien wat voor Rood het is . Echt zo’n MAC  type ! Deze kleur vind ik supermooi ! Ik heb ook even een swatch gemaakt ! 

 

Op mijn lippen  zie je heel goed dat ie superveel kleur vertoont ! Op mijn lippen heb ik de Rode kleur met de bijbehorende Gloss ! Pretty Red 👍

Cijfer : 8,5 

We gaan door naar de Roze , deze is ook heel erg mooi van kleur ! 

 

Ik hoop dat jullie op de foto goed de roze kleur kunnen zien ! Deze kleur kun je dragen als je niet een opvallende kleur wil op je lippen ! Natuurlijk heb ik ook hiervan een swatch gemaakt ! 

 

Dit is zoals je kan zien een vrij rustige kleur met niet te donkere gloss erin !! Eigenlijk zou je denken dat dit mijn naturel lippen zijn maar dat zijn ze niet ! Haha 🙈🙉 

Cijfer : 8,9

Mijn mening : Leuke en onmisbare lipsticks (glossjes) maar ze gaan wel moeilijk van je lippen af ( met her verwijderen )  Ze zijn ook lekker goedkoop en misschien is jou mening al verandert na deze blogpost ! Mijn Algemene cijfer voor deze producten is zeker een 9.0 👌

Max&More 2in1 Glossy Lipsticks zijn per setje (2 stuks) te koop bij de Action , voor maar : (Let goed op) € 0,89 , en nee ik lieg niet ! Dus € 0,45 cent voor 1 ! Love  It ❤️

Groetjess Btissam! 

 

Een Reactie op “Review Max&More 2in1 Glossy Lipstick

  1. Pingback: Mijn Lipgloss Stash (Voorjaar 2015) | BeautyHijab·

Geef een reactie

