Review Bourjois Mascara

Heei iedereen ! Vandaag review ik de Mascara van Bourjois !  

De verpakking ziet er leuk uit , hij lijkt een beetje op de Essence Lash Princess Mascara !

 

      de kleur van deze Mascara is Ultra Black 61. Volgens mij bestaat de serie alleen uit deze kleur .

 

 Het borsteltje heeft een soort van ribbels , Ik vind de kwaliteit van het kwastje echt supermooi ! Door de ribbels kun je echt super grappig over je wimpers rollen !

 

 Ala laatste nog de swatches ! Die hebben mij zeer verrast. Door het effect dat de Mascara volume geeft lijken je wimpers veel langer dan ze zijn ! Mijn mening over deze Mascara : Geeft een mooi effect aan je wimpers, heeft een hamdig borsteltje en een hele leuke verpakking! 

Groetjess Btissam 🙆

Geef een reactie

