Review Max&More Nail Art Polish



Heeii lieve lezers ! Vandaag review ik voor jullie de Nail Art Polish van de Action ! Dit is lichte (gewicht) nagellak met een dun kwastje zodat je lekker los kunt gaan op je nagels !

De verpakking ziet er wel leuk uit en natuurlijk zijn dit snoezige kleurtjes ! Leuk voor in de zomer zou je zeggen toch? 



Op de afbeelding kun je zien hoe de kleuren heten , ik vind het super dat je  de kleuren kunt lezen want bij veel lakjes is dit niet zo. De kleuren zelf doen me ook erg denken aan de zomer ! Krijg je meteen een zomerkick! Nu de binnenkant !



Je kan supergoed zien welke nog goed en welke uitgedroogd is ! Het nadeel van deze  pennen zijn dat ze snel uitdrogen, de pennen heb ik 3 maanden en de Coral kleur is uitgedroogd , jammer 😪 Maar de Sweet Red niet en die is zo mooii , like Heaven gewoon 👍 Ik heb ook swatches gemaakt voor jullie !



De  kleur Sweet  Red ziet er gewoon supermooi uit , complimenten !!



Zoals je ziet laat de Coral kleur , hele dikken klonten achter , deze is dus niet fijn !!

Mijn mening : leuke lakjes , maar drogen snel op , als ik dit een cijfer zou moeten geven 7,5 .

Action Nail Art Polish bij de Action per setje (3stuks) te koop voor 1,39 


Geef een reactie

