Nagellakjes uitproberen !

Hooii iedereen ! Sorry dat ik lang niet schreef , had effe inspiratie nodig !! En die is er nu : Nagellakjes uitproberen. Dat gaan we vandaag doen , Lets Go !

Ik heb 3 lakjes gekregen van een vriendin , de merk van de lakjes kende ik totaal NIET!! Daarom gaan we even uitproberen!

image

Het merk van de lakjes : Shanee , mij kwam het niet bekend voor en daarom was ik nieuwsgierig , en ik deel het ook meteen met jullie testen en uitproberen.

Zoals je op de bovenste foto ziet, zijn het 3 leuke kleurtjes ! De linkerbovenste paarse , kleur heb ik even gefotografeerd voor jullie !

image

Zoals je ziet op de foto is dit een pure paarse kleur ! Geen poespas doorheen , gewoon lekker simpel en leuk ! Ik heb het ook even van binnen (het kwastje) gefotografeerd ! En het effect is ZEER verassend ! 

image

image

image

De naam van deze kleur is Purple,
Deze paarse kleur , naar mijn mening is gewoon leuk, simpel en chique , omdat ie donker is ! Nu op naar de volgende kleur !

De volgende kleur is een hele supermooie blauw-glitterig kleurtje ! Deze kleur is geschikt voor feestjes etc. Maar dit lakje kan ook bij een leuke outfit !

image

WAUW !! Sprankelend effect , zoals je kan zien! Voor dit lakje heb ik GEEN woorden ! Deze doe ik het meest op van de 3 lakjes !

image

De kleur van dit lakje heet Mineral blue ! Ik heb ook een test voor jullie gemaakt !

image

Dit was alweer het artikel ! Binnenkort komt er een 1e video van washi tape !

Groetjess Btissam

Geef een reactie

