First Try

Hallo allemaal ,

Vandaag heb ik een First Try artikel, dat betekent dat ik een product (die ik heb gekregen of gekocht) voor het eerst ga testen
En met jullie ga ik deze artikelen. dan delen. Vandaag test ik de Natuurlijke lippenbalsem Fleur De Noel ! Lets Go ! De lippenbalsem ziet er simpel maar lekker chic uit !

Het mooie komt nog : Hy is helemaal natuurlijk gemaakt ! Daarom ook een vertrouwbaar product ! Nu vraag je je af : Hoe weet ik dat nou.?

De afbeelding hierboven geeft de ingredientenlijst van het lippenbalsem aan , meschien kun je al zien dat er natuurlijke producten inzitten! Het is een doorzichtige kleur dus je ziet er niet veel van maar wat er met je lippen gebeurd is gewoon magisch ! Ik heb een leuke look-a-look foto voor jullie gemaakt om jullie te laten zien over het pigment!

image

Kortom vind ik deze lippenbalsem gewoon top en uitstekend !! Zeker een aanrader dus ! Deze lippenbalsem is te koop bij : Kruidvat&Etos !
image

Liefs Btissam,

Geef een reactie

